Публічна інформація
Важлива інформація!
-
Дні прийому адміністрації ліцею
-
Про вивчення другої іноземної мови в ліцеї № 28 ⇒ Інформація для батьків
-
Критерії оцінювання ⇒ 5-9 класи НУШ
-
Критерії оцінювання ⇒ 9-11 класи
-
Реформа старшої школи
-
Правила безпеки
-
Захист дитини під час освітнього процесу
-
Психологічна підтримка
- Як батьки можуть виявити ознаки посттравматичного стресового розладу в дитини і підтримати її
- Як батькам та педагогам запобігти вербуванню дітей
- Як підтримати дітей у цей непростий час війни
- Трекер добрих звичок для дітей
- Небезпечний Інтернет: захист дітей від шкідливого контенту
- Онлайн-ресурси про статеве виховання
![]() |
![]() |
Для реєстрації місця проживання дитини
Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
- У разі реєстрації місця проживання батьків за однією адресою, місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом із батьками за зверненням одного з батьків у присутності особи, яка приймає заяву.
- У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування)
У разі реєстрації місця проживання одного з батьків в іншому населеному пункті (окрім м.Житомира та с.Вереси) то ДОДАТКОВО такому з батьків необхідно надати довідку, що дитина не зареєстрована за його адресою реєстрації місця проживання.
Для реєстрації місця проживання дитини необхідно:
- Паспорти законних представників дитини;
- Свідоцтво про народження дитини;
- Квитанція про сплату адміністративного збору;
- Витяг з реєстру про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дитини одинокими матерями) та/або Рішення суду де визначене місце проживання дитини;
- Будинкову книгу (у разі здійснення реєстрації за адресою приватної садиби).
УВАГА! Законодавцем надана можливість реєстрації місця проживання дитини через
- органи державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС)
- органи соціального захисту населення (УПСЗН) під час звернення за призначенням допомоги при народженні дитини
посадових осіб виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), а саме: управителя багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, ОСББ, ПП, ТОВ та ін.
Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради інформує!
З метою врегулювання питання отримання ДОВІДКИ про реєстрацію місця проживання особи
(Додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання) для пред’явлення за вимогою закладів дошкільної та загальної середньої освіти м. Житомира батькам або іншим законним представникам дитини необхідно:
в разі відсутності реєстрації місця проживання дитини (дітей) у м.Житомирі та ДОВІДКИ про реєстрацію місця проживання особи (Додаток 13 до Правил), БАТЬКАМ таких дітей, місце проживання яких зареєстровано саме у м.Житомирі, необхідно надати до закладу дошкільної та/або загальної середньої освіти копії паспортів батьків
(в подальшому батьки зобов’язані зареєструвати місце проживання своєї дитини (дітей) звернувшись до посадових осіб виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), а саме управителя багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, ОСББ, ПП, ТОВ та ін.. або управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради)
Детальна Інформація з приводу Реєстрації місця проживання дитини доступна на офіційному web-сайті Житомирської міської ради за посиланням: http://zt-rada.gov.ua/?3506[0]=8 розділ «ДО УВАГИ» !

