Новаторський педагогічний досвід
Борківська О.П. Сучасний урок літератури в парадигмі НУШ. Рекомендації для вчителів зарубіжної літератури, 2024.
Гуцало О.Г. Лепбук на колінах. Практичний посібник для вчителів іноземних мов. Житомир, 2022. – 39 с.
Дзівалтівська Т.Ю. Deutschlehren – modern. Інтерактив, інновації, інструменти. Практичний посібник для вчителів іноземних мов. Житомир, 2022. – 75 с.
Дзівалтівська Т.Ю. Джерела творчості та мотивації сучасних школярів і школярок при вивченні німецької мови. Практичний посібник для вчителів іноземних мов. Житомир, 2022. – 63 с.
Лінкевич Л.П. Ейдос-конспекти – власний освітній продукт у філологічній майстерні партнерської творчості вчителя і учнів. Методичний посібник. Житомир, 2021. – 22 с.
Лінкевич Л.П. Емоційне налаштування на уроках мовно-літературної галузі. Стаття для вчителів української мови та літератури
Лінкевич Л.П. Методична скарбничка вчителя української мови та літератури. Формування і розвиток навичок ХХІ ст. Презентація. 53 слайди
Лінкевич Л.П., Рибчинська Г.Г. Кейс-технології на уроках української мови та літератури з використанням ейдотехніки. Презентація. 74 слайди
Олійник В.Л. Формування міжпредметних компетентностей учнів на уроках німецької мови шляхом застосування сервісів Quizlet, Padlet, Plickers. Навчально-методичний посібник для вчителів іноземних мов. Житомир, 2018. – 69 с.
Розвадовська Т.Є. Музеї і пам’ятники зарубіжним письменникам в Україні.
Смоляр О.Є. Методика викладання в театральному гуртку. Практичний посібник для вчителів зарубіжної літератури. Житомир, 2022. – 37 с.
Комар Н.І., Борківська О.П. Проблема цілісності поетичної збірки (на прикладі збірок Ш.Бодлера «Квіти зла» та В.Вітмена «Листя трави»). Проєктне дослідження із зарубіжної літератури. Житомир, 2021. – 33 с.
Власенко Д.І., Борківська О.П. Одного разу. Проєктне дослідження з літературної творчості. Житомир, 2021. – 21 с.